tirsdag den 6. september 2011

Lidt baggrunds facts om Lizzle :)

Hejsa
Navnet er Lisette, i gangstermiljøet kalder de mig Lizzle ;)
Jeg er 22 år gammel og er lige startet med at læse til pædagog her i Randers.
Før i tiden har jeg boet ved min mor i Hadsten, hvorefter jeg flyttede til Aalborg sammen med en veninde. Efter 1 år i Aalborg, flyttede jeg til Randers, hvor jeg nu bor alene i min lejlighed.
Jeg har fuldendt en hg, og derefter tog jeg da også lige en hhx. Så alt omkring handel har jeg bare helt styr på nu :D
Jeg har haft mange tanker omkring min fremtid, da der er så mange ting jeg finder spændende. Efter 5 år på Handelsskole, skulle man jo tro at jeg skulle ha en nice stilling med noget økonomi, men har også en stor interesse i at lave gelé negle, så dette var også en fremtidsmulighed.
Dog har jeg haft interesse for pædagogfaget siden teenager tiden, så det er denne uddannelse der har hængt fast længst. Uddannelsen har gode og spændende jobmuligheder, da der er så mange forskellige målgrupper og mange forskellige slags mennesker man kan arbejde med - så hvis et arbejde bliver kedeligt, er det muligt at skifte til en anden målgruppe.
Er spændt på hvad fremtiden bringer...
Jeg kan blive ved med at ævle løs om alt mellem himmel og jord, men slutter af nu.

See ya'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar